Caudalie VineActiv & Vinosource // Review



Πλησιάζοντας τα 39 (σβήνω κεράκια τον Ιούνιο) και αγαπώντας πολύ τον εαυτό μου, όχι με την έννοια του "Νάρκισσου" θέλω να πιστεύω αλλά με αυτήν του αυτοσεβασμού, αναζητώ προϊόντα προσώπου τα οποία:
1. Tαιριάζουν στην επιδερμίδα μου και
2. Kάνουν αυτό που υπόσχονται



Δεν με ενδιαφέρει να δείχνω πιο νέα, σε καμία περίπτωση. Στόχος μου είναι το πρόσωπό μου να φαίνεται όσο λαμπερό και ελαστικό γίνεται με τα δεδομένα που έχω, δηλαδή το δέρμα, την ηλικία, στην καθημερινότητα που ζω. Θέλω, για παράδειγμα, όταν βάζω την ενυδατική μου το πρωί να μη νιώθω ότι κάτι έχει "κολλήσει" πάνω μου και το βράδυ πριν ξαπλώσω να ξέρω ότι αυτό που θα βάλω θα ενισχύσει τις διαδικασίες που ακολουθεί ο οργανισμός για ανάπλαση.

Αυτά λοιπόν τα βρήκα σε 2 προϊόντα που δοκίμασα τον τελευταίο μήνα της γαλλικής εταιρίας καλλυντικών Caudalie, για την οποία μάλιστα έμαθα και σχετικά πρόσφατα: την ενυδατική κρέμα VINOSOURCE Moisturizing Sorbet και το Vine[Activ] Overnight Oil.

Γιατί μου άρεσαν;
VINOSOURCE Moisturizing Sorbet. Είναι μια κρέμα σχεδιασμένη για ευαίσθητες επιδερμίδες, η οποία έχει μη λιπαρή υφή, δεν "κολλάει", απλώνεται εύκολα, απορροφάται γρήγορα και αφήνει το δέρμα απαλό και ελαστικό, το δικό μου τουλάχιστον
Vine[Activ] Overnight Oil. Η αλήθεια είναι ότι μυρίζει λίγο έντονα για τα γούστα μου, αλλά πραγματικά το αποτέλεσμα αξίζει να κάνω λίγη υπομονή. Το πρωί έχει απορροφηθεί όλο (δεν λερώνει/λαδώνει το μαξιλάρι) και η επιδερμίδα έχει ανανεωμένη και καθαρή όψη.

Πιστεύω ότι αξίζουν μια δοκιμή, αυτό όμως θα το κρίνετε εσείς. Σε όσες φίλες μου πάντως έχω προτείνει το λαδάκι, έχουν ενθουσιαστεί!

xoxo
|barefoot duchess|

Photo via my Instagram