Hair Products // Review


Είναι ίσως από τις λίγες φορές που έτυχε ΟΛΑ τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου να μου ταιριάζουν και να ταιριάζουν και μεταξύ τους! Επειδή λοιπόν είχαμε τέτοια εξαιρετική σύμπνοια και συνέργεια, αποφάσισα να σας μιλήσω γι'αυτά.


AUSSIE Miracle Shine Shampoo
>Πώς βρέθηκε στα χέρια μου: Μου το έστειλε η εταιρία για δοκιμή

>Τι θέλω από ένα σαμπουάν: Να είναι πλούσια και γεμάτη η υφή του, να καθαρίζει την τρίχα αλλά να μην την ξεραίνει και να είναι ωραία η μυρωδιά του

>Ποια είναι η ρουτίνα μου: Συνήθως λούζομαι 2 φορές την εβδομάδα (κάθε 4-5 μέρες) και κάνω έως και 3 χέρια μέχρι να νιώσω ότι τα μαλλιά μου καθάρισαν καλά

>Τι μου αρέσει: 1. Η απίθανη μυρωδιά λουλουδιών (όσο λούζομαι ονειρεύομαι τη Χαβάη)
2. Η πλούσια λευκή κρεμώδης υφή με γκλίτερ (!!)
3. Το ότι "πιάνει" αμέσως ο αφρός, το μαλλί καθαρίζει από το 1ο "χέρι" και έτσι με 2 λουσίματα έχω ξεμπερδέψει
4. Το μαλλί δεν είναι σαν τζίβα και μπερδεμένο μετά το τέλος του λουσίματος

>Πού μπορείτε να το αγοράσετε: στα Hondos Center


L'Oreal Professionnel Mythic Oil Masque Aux Huiles
>Πώς βρέθηκε στα χέρια μου: Μου την έστειλε η εταιρία

>Τι θέλω από μια μάσκα: Να κάνει άμεση αναδόμηση της ταλαιπωρημένης από το styling και την ατμοσφαιρική ρύπανση τρίχας, να έχει ανάλαφρη σύνθεση για να μην βαραίνει τα ήδη βαριά και μακριά μαλλιά μου και να τα αφήνει απαλά και μεταξένια

>Ποια είναι η ρουτίνα μου: Δεν χρησιμοποιώ conditioner, παρά μόνο το καλοκαίρι που τα μπάνια είναι σχεδόν καθημερινά και δεν κάνω styling. Επομένως, η τοποθέτηση μάσκας γίνεται αμέσως μετά το λούσιμο σε καλά ξεβγαλμένα μαλλιά. Λόγω μήκους και όγκου των μαλλιών μου χρησιμοποιώ ποσότητα ίση περίπου με 4 αμύγδαλα και την τοποθετώ κατά μήκος της τρίχας ξεκινώντας από το κάτω μέρος του κεφαλιού (εκεί που ενώνεται με τον αυχένα) με έμφαση στις άκρες που είναι πιο "γριές" και ταλαιπωρούνται περισσότερο.

>Τι μου αρέσει: 1. Ξετρελάθηκα με την βουτυρώδη υφή της
2. Δεν χρειάζεται να βάλεις πολύ γιατί για κάποιο λόγο μόλις ακουμπήσει τα μαλλιά δεν εξαϋλώνεται, όπως άλλες μάσκες
3. Τα μαλλιά ξεμπερδεύονται με την πρώτη βουρτσιά
4. Μυρίζει τέλεια!
5. Αφού την ξεβγάλω τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά και ανάλαφρα

>Πού μπορείτε να την αγοράσετε: σε κομμωτήρια με προϊόντα L'Oreal Professionnel


Wella Oil Reflections Light Oil
>Πώς βρέθηκε στα χέρια μου: Μου το έστειλε η εταιρία για να το δοκιμάσω

>Τι θέλω από ένα λάδι μαλλιών: Να ενυδατώνει βαθιά, να επανορθώνει τις πολύ ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών μου και να μην τα βαραίνει

>Ποια είναι η ρουτίνα μου: Χρησιμοποιώ λάδι μαλλιών 4-5 φορές την εβδομάδα. Πριν και μετά το λούσιμο. Δυο ώρες περίπου πριν λουστώ, βάζω αρκετή προσότητα στα μαλλιά μου (10-15 pumps*) και τα πιάνω ψηλά αλλά όχι πολύ σφιχτά με ένα λάστιχο. Αφού λουστώ και τα έχω στραγγίξει καλά με μια πετσέτα, βάζω 5 pumps* μόνο στις άκρες για ενίσχυση και προστασία από το styling. Το λαδάκι για τα ταλαιπωρημένα μαλλιά είναι βάλσαμο! Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές ίσως το χρειάζονται και λίγο παραπάνω. Ο ήλιος, για παράδειγμα, η θάλασσα (αλάτι) και ο αέρας των Κυκλάδων είναι ταλαιπωρία για τα μαλλιά. Έβαζα λοιπόν λάδι στις άκρες πριν πέσω για ύπνο το οποίο μέχρι το πρωί είχε απορροφηθεί

*pumps: αναλόγως την σύσταση του λαδιού που έχω κάθε φορά στα χέρια μου, γιατί δεν είναι ίδια όλα τα λάδια του εμπορίου

>Τι μου αρέσει: 1. Είναι πολύ ελαφριά η σύνθεσή του
2. Απορροφάται εξαιρετικά γρήγορα
3. Αναδομεί άμεσα τα μαλλιά, λειτουργεί δηλαδή σαν φάρμακο
4. Μυρίζει ονειρεμένα

>Πού μπορείτε να το αγοράσετε: σε κομμωτήρια με προϊόντα Wella


Batiste Dry Shampoo Blush
>Πώς βρέθηκε στα χέρια μου: το αγόρασα

>Τι θέλω από ένα dry shampoo: Δεν ζητάω τίποτα εξωφρενικό, απλά την τελευταία μέρα πριν λουστώ, τα μαλλιά μου να φαίνονται τριών και όχι τεσσάρων ημερών!

>Ποια είναι η ρουτίνα μου: Επειδή το συχνό λούσιμο δεν κάνει καλό στην τρίχα (το ίδιο λένε και η δερματολόγος μου αλλά και η κομμώτριά μου), προκειμένου να αποφύγω τις 3 φορές την εβδομάδα, υπάρχουν οι μέρες εκείνες που το μαλλί είναι λίγο "δεν βλέπεται". Τότε μόνο χρησιμοποιώ το dry shampoo, γιατί δεν είναι και για χόρταση. Η πολύ συχνή χρήση αλλά και η πολλή ποσότητα ξεραίνει την τρίχα με αποτέλεσμα τα μαλλιά να μπερδεύονται πιο εύκολα και τελικά να σπάνε στην προσπάθειά μας να τα ξεμπερδέψουμε aka ψαλίδα. Επίσης, μπορεί να προκαλέσει και φαγούρα στο κεφάλι!

>Τι μου αρέσει: 1. Δεν αφήνει ασπρίλες στα μαλλιά (βασική προϋπόθεση να το απλώσετε καλά με τα δάχτυλά σας)
2. Μυρίζει όμορφα και διακριτικά, γιατί μην ξεχνάτε, ότι το μαλλί είναι και λίγο πολυκαιρισμένο, οπότε δεν θέλουμε πολύ έντονες μυρωδιές
3. Τα μαλλιά μου όντως φαίνονται τριών και όχι τεσσάρων ημερών!

>Πού μπορείτε να το αγοράσετε: στα Hondos Center

Να ξέρετε ότι λαμβάνω και χρησιμοποιώ πάρα πολλά προϊόντα μαλλιών και όχι μόνο, επιλέγω όμως να μοιράζομαι μαζί σας ΜΟΝΟ αυτά που μου άρεσαν και αυτά που θα πρότεινα στην κολλητή μου.

xoxo,
|barefoot duchess|

Photos by moi

DISCLAIMER: ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΟ